Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Rise of the Tomb Raider Preview

Μας έλειψε η Lara. Το Tomb Raider ήταν ένας εξαιρετικός τίτλος που αγαπήθηκε όχι μόνο από τους παλιούς φίλους του franchise αλλά και από νέο κοινό, με μόνο παράπονο την κάπως περιορισμένη εξερεύνηση. Παρόλα αυτά επρόκειτο για ένα τεχνολογικά αρτιότατο και πρωτοπόρο δημιούργημα, με σύγχρονο gameplay που ξαναέκανε τη Lara Croft αγαπητή σα χαρακτήρα. Μετά από αρκετό καιρό, η συνέχειά του εμφανίστηκε στην Ε3 και δε θα μπορούσαμε να λείπουμε από τη hands-off παρουσίαση του τίτλου.



Η Lara πια βρίσκεται στα χιόνια της Σιβηρίας, αναζητώντας μια χαμένη πόλη. Αντίπαλός της η οργάνωση Trinity, για την οποία ξέρουμε λιγότερα από τη Lara. Πρόκειται τόσο για αποστολή εξερεύνησης όσο και για αγώνα επιβίωσης. Όπως στον προηγούμενο τίτλο, τα μέσα είναι πενιχρά και πρέπει να αξιοποιούνται σωστά. Στο demo είδαμε την ηρωίδα να πρέπει να μαζεύει καυσόξυλα και διάφορες προμήθειες τα οποία μπορεί να χρησιμοποιεί για να αναβαθμίζει τον πενιχρό μα ιδιαίτερα χρήσιμο εξοπλισμό της. Το health regeneration εξαφανίστηκε και πρέπει να κατασκευαστούν medicine packs για να αναπληρωθεί η χαμένη ζωή. Βόμβες και βέλη που απελευθερώνουν τοξικά νέφη ήταν μερικά από τα εργαλεία που εμφανίστηκαν ενώ το τόξο της Lara θα γνωρίσει στιγμές δόξας, όντας το κύριο εργαλείο της για πολλά πράγματα. Επιπλέον το stealth θα παίζει σημαντικό ρόλο και ταιριάζει με το survival αέρα και την εχθρική άγρια φύση του Rise of the Tomb Raider.



Ο παίκτης θα πρέπει να αποφύγει άγρια ζώα και ανθρώπους ενώ αντίστοιχα είναι και τα διαθέσιμα μέσα, όπως η χρήση βελών, πομπών και αντικειμένων που τραβάνε την προσοχή. Υπάρχει επίσης η πρόσθετη δυνατότητα ο παίκτης να σκαρφαλώσει σε δέντρα ή να βουτήξει στο νερό και να αιφνιδιάσει τους εχθρούς του. Το καλύτερο όμως ήταν οι ζώνες ελεύθερης εξερεύνησης και οι ακόμα περισσότεροι τάφοι. Στις πρώτες η Lara θα μπορεί να κινηθεί ελεύθερα, χωρίς αόρατους τοίχους, και το μέγεθός τους θα είναι πολύ μεγαλύτερο από οτιδήποτε αντίστοιχο στο Tomb Raider. Οι δεύτεροι φυλάσσονται από άγρια και πολύ θυμωμένα ζώα (στην περίπτωση του demo μια τεράστια αρκούδα) που η Lara θα πρέπει να αντιμετωπίσει, πολλές φορές με πέτρες και ξύλα. Ο άγριος, αδάμαστος και σκληρός χαρακτήρας του παιχνιδιού διαπερνούσε όλο το demo και πουθενά δε δόθηκε η εντύπωση της χαλαρότητας ή της παντοδυναμίας του παίκτη.



Σε ό,τι αφορά τον οπτικό τομέα, η απεικόνιση της ίδιας της Lara και ειδικά του προσώπου της έκλεψε την παράσταση. Το περιβάλλον είναι πραγματικά άγριο και αδάμαστο, μέσα στο χιόνι και τον αέρα, και απεικονίζεται με ρεαλιστικά χρώματα και φωτισμούς. Το χιόνι θα παίζει κομβικό ρόλο, καθώς συνδέεται με δικό του μηχανισμό φυσικής. Όπου είναι πυκνό καθυστερεί την κίνηση της Lara και εννοείται πως οι αλλαγές στον όγκο και τη μορφή του αποδίδονται με μεγάλη προσοχή.



Όπως όλα δείχνουν, το Rise of the Tomb Raider θα είναι άξιος διάδοχος του προκατόχου του. Θέλει να κινηθεί σε πιο stealth και πιο survival μονοπάτια, χωρίς έμφαση στα πυροβόλα όπλα και τις διαρκείς μάχες, και δείχνει ότι θα τα καταφέρει με επιτυχία. Στο κάτω κάτω, η Lara πάντα βρίσκει την άκρη.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
18 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Crystal Dynamics

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Rise of the Tomb Raider
    • 18+ pegi 18+
      • 7.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (6)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.tombraider.com/ FOLLOWERS 27 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Tim of Heavens
    • Εγώ θέλω από το Tomb Raider περισσότερη εξερεύνηση και λιγότερο πίου πίου ή τλχ. να υπάρχει καλή ισορροπία. Το ότι αφαιρεσαν το health regeneration είναι θετικό για μένα. Δεν μπορώ να χωνέψω αυτήν την προσθήκη σε κάθε shooter που βγαίνει στην αγορά. Δεν φοράνε όλοι οι πρωταγωνιστές power armors ούτε κερδίσανε σε διαγωνισμό MJOLNIR Mark IV armor.

      Τρέχει ο χαρακτήρας με το φανελάκι μέσα στα άγρια λαγκάδια, τρώει ένα uzi σφαίρες, μαχαιίρια, βόμβες, ναπαλμ και μετά κάνει αχ βαχ ουχ αουτς τσούζει κτλ, κάθεσαι σε μια γωνιά κρυμμένος και ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΕΙ ξανάνιωσα. Τώρα θα σε σκίσω!

    • Jim P
    • Να σου αντιπαραβάλλω φίλε Tim το Video Game Healthpack που τόσο πολύ λατρεύεις και προσφέρει στον υποτιθέμενο ρεαλισμό...

      Τι πιο λογικό να βρίσκεις σε ζούγκλες και σπηλιές διάσπαρτα μικρά σακίδια που περιλαμβάνουν αναλγητικά, βελόνες, κλωστές, γάζες και αντιφλεγμονώδη, όπου με περισσή ευκολία και σε χρόνο μηδέν έχεις πολλάκις σε μία πίστα καταναλώσει ένα τσουβάλι παυσίπονα, έχεις ράψει το μισό σου σώμα από τις τομές, έχεις τοποθετήσει γάζες, δεν έχεις αφήσει τις πληγές να επουλωθούν, και συνεχίζεις και είσαι μάχιμος...

      Ναι, είναι πασιφανές πως ο δικός σου ρεαλισμός ενισχύει το Immersion που η κακιά βιομηχανία απέλασε με το health regen...

    • Pirederas
    • Παίδες, ένα videogame είναι. Μην περιμένετε τον απόλυτο ρεαλισμό, το θέμα είναι να υπάρχει ισορροπία στην εμπειρία και στο παίξιμο. Αν ήταν με κάθε τραύμα να κρυβόμαστε σε μια γωνιά, να φέρουμε στην θέση του το σπασμένο χέρι και να το μαντάρουμε ή να ράψουμε δαγκωματιές από θηρία με βελώνες να βάλουμε αλοιφές και απολυμαντικά, και να περιμένουμε 10 in-game μέρες (3-4 πραγματικές ώρες) να γειάνουμε (χωρίς το phantom cigar του Big Boss lol), θα ήταν μαζοχισμός. Το health regeneration πιο ρεαλιστικό είναι από τα health packs (με την έννοια ότι πιο πιθανό είναι να γειάνει φυσικά ο οργανισμός, παρά να βρίσκεις κάθε 10 μέτρα πεταμένα γιατρικά), απλά στον πραγματικό κόσμο θες κάνα μήνα για να στρώσεις ;Ρ

    • goalzila
    • Το βασικό μου ερώτημα ειναι, έχουμε τελικά επιστροφή σε γρίφους όπως στα πρώτα games της σειράς ?

    • AnimaPura
    • Σαν τα κλασικά TR δεν θα είναι δυστυχώς. Είναι εμφανές ότι το RotTR θα έχει tombs αλλά δεν θα είναι optional όπως ήταν στο reboot. Ίσως να έχει και γρίφους επομένως.

      Υ.Γ. Ακόμα θεωρώ ότι το καλύτερο παιχνίδι της σειράς ήταν το Tomb Raider Anniversary.

    • lovesfool
    • Έχω βάλει και κατεβάζω Tomb Raider στο Steam. Είχα σκοπό να το αφήσω για μετά το LoS2, αλλά δεν την παλεύω να τα πάω μονοκοπανιά τα δύο Castlevania κι αποφάσισα να παρεμβάλλω αυτό ενδιάμεσα.

      Όντως το Anniversary ήταν αναπάντεχα καλό, όπως γράφει κι ο AnimaPura.

    • Tim of Heavens
    • Η υπερβολή ποτέ δεν κάνει καλό σε ένα videogame πόσο μάλλον σε ένα blockbuster. Η προσθήκη στοιχειών όπως διατροφή, γιατρειά, ύπνος όλα με animations σε real time την ώρα της μάχης χαλάει το gameplay. Τέτοια παραδείγματα δόθηκαν μέσα από το Breakdown, Alone in the Dark και το Call of Cthulhu: Dark Cornes of the Earth. Στο πρώτο παλεύεται διότι το gameplay σε βάζει να παλεύεις με ελάχιστους εχθρούς κάθε φορά. Στο δεύτερο όπου έτρωγες τις σφαίρες με το κιλό έπρεπε να γιατρεύεσαι real time και σε πλακώνανε στο πι και φι.

      Το καλύτερο που μπορεί να γίνει σε τέτοια action παιχνίδια με shooting στοιχεία είναι να περιορίσουν την εύρεση γιατρικών σε τέτοιο βαθμό που να μην προκαλεί έντονο trial and error. Στο Rise of the Tomb Raider πιστεύω ότι θα υπάρχει πληθώρα γιατρικών σαν αυτό που λέει ο Jim P. Προσωπικά όμως αν δεν είχα άλλη επιλογή θα διάλεγα αυτή την προσέγγιση με τα πολλά γιατρικά παρά το health regeneration. Όσο στρωτό και να βατό να είναι το gameplay σίγουρα δίνεις μεγαλύτερη προσοχή στο περιβάλλον και στα εμπόδια που σου βάζει ο τίτλος όταν ψάχνεις health packs από το να παραμείνεις κρυμμένος μέχρι να ξανανιώσεις.

      Τέλος πάντων, υποθέσεις είναι όλα αυτά. Απλώς κατ'εμέ είναι καλό να σπάει που και που η μονοτονία του health regeneration που έχει κατακλύσει τα shooters και μη παιχνίδια από την προηγούμενη γενιά. Κάποια games δικαιολογούνται να το έχουν. Σε κάποια άλλα μπαίνει γιατί απλά μπορούν. Αυτό που κάνει π.χ. το The Last of Us είναι αξιόλογη προσπάθεια και μακάρι να το ακολουθήσουν και άλλοι developers το παράδειγμα αυτό.

    • Sephiroth
    • @goalzila, δεν έδειξαν κάτι τρελό σε επίπεδο γρίφων, οπότε δεν ξέρω κατά πόσο θα πρέπει να περιμένουμε μεγάλο όγκο τέτοιων διαδικασιών. Το έχουν γυρίσει στη δράση και στο platforming (λογικό), απλά περιμένω να δω σε μια πιο προχωρημένη έκδοση το τι θα μας δώσουν. Μας έδειξαν και γρίφους, αλλά μη φανταστείς κάτι σούπερ μπλεγμένο και μπελαλίδικο. Του στιλ "γέμισε μια πισίνα με νερό για να σκαρφαλώσεις μέχρι απέναντι και να πέσει μια πλατφόρμα στην επιφάνεια για να προχωρήσεις".

    • GamingFun
    • Φαίνεται καταπληκτικό.
      Κρίμα που είναι αποκλειστικότητα αλλά τι να κάνουμε, η ζωή είναι άδικη. Είναι λογικό. Πρέπει κανείς να αποφασίσει κανείς τι θα αγοράσει...
      Το καλό με εμένα είναι ότι ποτέ δεν ήμουν οπαδός της σειράς Tomb Raider. Φυσικά κάτι από το τίτλο αυτό με τραβάει...
      Για να δούμε όταν με το καλό κυκλοφορήσει ο τίτλος, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι τόσο καλό όσο φαίνεται τώρα.

    • goalzila
    • Σίγουρα το σύγχρονο gameplay που θέλουν να έχουν έρχεται σε αντίθεση με τους old-school γρίφους των πρώτων παιχνιδιών. Όμως ρε γαμωτο (και) γι αυτό το αγαπήσαμε,ώρες και μέρες σπάσιμο κεφαλιού για το πως θ ανοίξει μια πόρτα :Ρ

    • AnimaPura
    • Το δωμάτιο του Δαμοκλή στο Anniversary είναι πιστεύω η καλύτερη στιγμή σε όλο το genre. Δεν νομίζω να δούμε κάτι αντίστοιχου επιπέδου, κυρίως γιατί τότε έπρεπε το design να σε παρασύρει, αφού τρελά γραφικά δεν υπήρχαν ακόμα. Όπως και αν έχει παραμένει ενδιαφέρον.

    • jack124
    • Φαίνεται υπέροχο πάντως και μακάρι να είναι πιο καλό από το προηγούμενο .. Το περιμένω σε PC αν και όποτε βγει

    • dawnstar
    • Το reboot το βρηκα καταπληκτικο το 2ο μερος πιστευω οτι θα ειναι ακομα καλυτερο ελπιζω να το δουμε στο ps4

    • iordanis_dem
    • Εχω ασχοληθει με αρκετα Tomb Raider, το τελευταιο που μου αρεσε πολυ ηταν το 2 ... πολυ εξερευνηση , ωραιες πιστες σε ωραια τοπια και αυτο που ειχα κολησει ηταν τα αγαλματακια που μαζευες... (ισως επρεπε να βγει και hd )
      Tωρα απο το βιντεακι αυτο .. μου φαινεται αρκετα καλο... και ισως βοηθησει και το xbox one σε πωλησεις στην ευρωπη...

*